addom

FORUM DYSKUSYJNE

 « POWRÓT 
 
Temat:kontakt
Data zalozenia:2006-08-17 10:32
Zalozony przez:tip111
Ilosc komentarzy:7

Nie wiem po co podaja nr tel skoro nikt nie odbiera dodzwonic sie jest problem straszny a przecież to komórka....


Komentarz dodany dnia 2006-09-01 08:12 przez AGIECH

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ SKRÓCENIA FIRAN I ZASŁON Z KOMPLETU NIOBE?

 
Komentarz dodany dnia 2006-09-01 08:26 przez sklepowa

witam serdecznie, na jaką wysokość? ten komplet jest też produkowany na wys. 240cm i 170cm. po skróceniu odetnie się białe pasy firany, widoczne na zdjęciu, a więc będzie wyglądał nieco inaczej. możemy skracać produkty ale często skrócenie powoduje np. odcięcie ważnego elementu zdobniczego.

 
Komentarz dodany dnia 2006-09-26 23:48 przez sklepowa

Pani Agnieszko, powyższy wpis nie był jednak do Pani. mam nadzieję, że pościel dotrała? Pani zamówienia nie było w zamówieniach niezrealizowanych, ponieważ zrealizowaliśmy go, natomiast doszło tutaj do incydentu ze stony wykonawcy usług transportowych. zdarza się, ze paczka ginie, szczególnie, gdy jest przesłana paczką zwykłą, co w praktyce oznacza nie tyle zaginięcie, co znajdowanie się w drodze przez dłuższy okres czasu, bywa, że paczka nagle się odnajduje, gdy złożymy reklamację. niestety, reklamację możemy złożyć dopiero w 15 dniu od dnia wysłania. w szczególnych przypadkach rozwiązujemy sprawę inaczej, o czym informujemy w tych indywidualnych przypadkach. gdy tylko jest to mozliwe, wysyłamy paczki jako listy polecone, docierają wówczas zdecydowanie szybciej niż paczki, ale oczywiście nie zawsze to jest możliwe, np. w przypadku pobrania możemy wysłać tylko paczki, bo poczta nawet list za pobraniem traktuje jako paczkę, zależy to także od wagi oraz formy opakowania. staramy się też używać opakowań miękkich, aby były wydawały sie mniej atrakcyjnymi przesyłkami dla złodzieji. zagubienia przytrafiają się częsciej w okresie świątecznym, dlatego już uczulamy na wcześniejsze zaplanowanie zakupów świątecznych, bo poczta przed świętami działa wyjątkowo wolno.

 
Komentarz dodany dnia 2006-09-28 17:17 przez sklepowa

Pani Renato, jutro przesyłkę dostarczy Pani kurier, mielismy opóźnienie niezależne od nas, ale wszystko wróciło do normy. Opóźnione przesyłki dostarczamy kurierem aby dotarły szybciej i nie ginęły, każde nienormatywne spóźnienia staramy się wynagrodzić wartościowym upominkiem. Zapraszam jutro na forum, po odebraniu przesyłki. Jej losy można śledzić pod adresem: http://www.siodemka.com/statusy.php


 
Komentarz dodany dnia 2006-09-29 00:57 przez sklepowa

wpisałam właśnie nr nadania Pani paczki, widzę, że podana jest godz nadania 18.00 a faktycznie kurier odbiera paczki do 15.00. wnioskuję, że podana jest godzina zaewidencjonowania elektroniecznie paczki a nie fizycznego nadania. przydatna moż być informacja dla Klientów, że przesyłki kurierskie dostarczane są na drugi dzień od dnia nadania a informację o nr przesyłki wysyłamy w dniu jej nadania, nr ten należy wpisać pod adresem http://www.siodemka.com/statusy.php aby uzyskać informację, gdzie obecnie znajduje się paczka. informacje pojawiają się z pewnym opóźnieniem, dlatego zanim paczka dotrze do 1 bazy przeładunku, może być jeszcze niewidoczna w ogóle.

 
Komentarz dodany dnia 2006-09-29 09:41 przez Renata

Dziękuję za szybką reakcję z Państwa stony, czuję się uspokojona, oczękuję na przesyłkę.

 
Komentarz dodany dnia 2006-09-29 15:38 przez Renata

Przesyłkę otrzymałam wraz z prezentem od firmy. Dziękuję.

 


Strona 1 z 1

DODAWANIE KOMENTARZA
Pseudonim:
Stolica:
Tresc:
załóż swój sklep internetowywww.abc24.pl
katalog stron i sklepów internetowych | załóż swoje darmowe forum dyskusyjne

google-site-verification: googlea97dad8f2087b76d.html